Klachtenregeling
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.
1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.
2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.
Bellen met de praktijk
Spoed
De verloskundigepraktijk staat 24/7 bereikbaar voor spoed of de bevalling: 06-18090999
Telefonisch spreekuur
Elke werkdag is er telefonisch spreekuur tussen 13:00 – 14:00 uur: 058 – 257 2075
Online Aanmelden
Vul het aanmeldformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
Bellen met de praktijk
Spoed
De verloskundigepraktijk staat 24/7 bereikbaar voor spoed of de bevalling: 06-18090999
Telefonisch spreekuur
Elke werkdag is er telefonisch spreekuur tussen 13:00 – 14:00 uur: 058 – 257 2075
Wat is jouw klacht of kan beter?
"*" geeft vereiste velden aan